loading...
جدیدترین آدرس سایت های موزیک
فرهاد بازدید : 124 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نگو که چترت عاشق نکرده بارونو...قدم بزن شبِ تنهاییِ خیابونو

دوباره آه بکِش تا دوباره آب کنی...دلِ شکسته و یخ بسته ی زمستونو

دوباره آه بکِش،آه تو بساطم نیست...کسی به فکر من و مرگِ خاطراتم نیست

نگیر دستمو وقتی دوتایی غرق می شیم...منو نجات نده،موقع نجاتم نیست

تو خسته ای خودتو جای من نذار،برو...به آخرین سفرِ دور از انتظار برو

یه کاری کن که نتونم بیام دنبالت...خلاص کن منو با آخرین قطار برو

خراب کن همه ی ریل ها رو پشتِ سرت...بذار خراب بشم پشتِ آخرین سفرت

یه عطرِ تازه بزن غیرِ عطرِ محبوبم...بذار که بو ببرن آدمای دور و برت

یه کوه یخ شدم و قطره قطره آب شدم...نیومده رو سرِ زندگیت خراب شدم

باید نگفته بمونه نگفته ها اما...من انتخاب نکردم،من انتخاب شدم

 

خواننده : سیامک عباسی               دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدرس بعدی ما در صورت فیلی شدن رو ذخیره کنید : farhad1.r98.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 512
  • بازدید کلی : 16,014